Winkelwagen

Verzendkosten

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling verzonden?

U bestelling verzenden wij doorgaans
POSTNL binnen 1>2 werkdagen

Eigenlijk wilde we dit niet doen maar op vele verzoek kunt u kiezen voor

brievenbus zending. HEEL belangrijk wij hebben geen controle op deze zending vanaf dat deze in de postnl brievenbus is gestopt.

DUS LET OP WIJ NEMEN GEEN VERANDWORDELIJKHEID OP DEZE BEZORGING!
Komt u zending niet aan is dit geheel voor U EIGEN RISICO.
Ons advies kies voor de euro meer voor brievenbuszending!

Wij verzenden onze bestellingen met PostNL of DPD
De keuze van de vervoerder is afhankelijk van U keuzen bij het bestellen.
Alleen beschikbare vervoerders kunnen in het bestelproces gekozen worden.
Wij behouden ons het recht om af te wijken van u keuzen als dit een betere oplossing is volgens ons.

Op de dag van verzenden ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail met hierin een Track & Trace code waarmee je de status online kunt volgen op de website van PostNL of DHL
Let op: de zending is mogelijk pas later op de dag te volgen.

Niemand thuis?
Dan biedt de bezorgdienst je pakket aan bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt.
De bezorgdienst laat natuurlijk een kaartje achter met een “niet-thuiscode”.
Met deze code kun je op track & trace zien waar je het pakket kunt ophalen.

Wat zijn de verzendkosten?

U betaald de porto en een gedeelte van de verpakkingskosten
Onze webwinkel berekend deze verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling ophalen in Houten?

Ja dat kan zeker, u besteld in onze webwinkel u betaal vooruit in de webwinkel.
Wij gaan u bestelling rapen (verzamelen) in ons magazijntje en geven u een bericht dat u de bestelling kan ophalen. Meestal binnen 24 uur. Zijn wij niet bij het ophaalpunt dan zit er links naast de deur een kastje deze is open daar staat dan u bestelling. Let op ivm vocht / warmte niet te lang laten staan!

Kan Hebben jullie alles in voorraad ?

Ja wat wij aanbieden hebben wij ook daadwerkelijk in ons magazijn. LET WEL heel soms gaat het mis dan is het vinyl te slecht voor verkoop of door een fout toch niet in het magazijn. Uiteraard betallen wij meteen het bedrag van dit product terug, heeft het invloed op de verzendkosten storten wij dit ook terug.
Maar we doen ons best dit tot een minimum te laten voorkomen.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Ja, wij leveren in Nederland Belgi√ę en Duitsland andere landen zijn mogelijk maar neem dan contact op met ons

Retour zenden is dat mogelijk?

Ja dat mag maar wij vergoeden GEEN verzendkosten!
Uiteraard is er wat fout van onze kant dan betallen we alles.
Maar graag vooraf even overleggen we vinden altijd een goede oplossing.